In ce interval de timp se livreaza coletul? Se poate stabili cu curierul? Produsul comandat se livreaza intre orele 10:00 si 18:00. Ora exactă a sosirii pachetului se poate stabili prin comunicarea AWB-ului la curier. AWB-ul se poate solicita a doua zi de la data comenzii, prin telefon sau pe email: contact@jucariileevei.ro
Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie? Pentru a valida garantia, te rugam sa ne trimiti un email cu subiectul „Cerere de retur produse”, iar in email sa descrii problema sau defectiunea respectivului produs. Curierul va prelua produsul in cauza in termen de 36 de ore si il va aduce in service-ul nostru unde va fi verificat, reparat sau inlocuit, dupa caz.
Pot efectua o alta comanda pe suma de bani a unei comenzi anulate? Da. In cazul in care ai returnat un produs sau ai anulat o comanda in desfasurare, ai optiunea de a folosi bani ce ar urma sa-ti fie returnati pentru a lansa o noua comanda. In astfel de cazuri, comanda noua trebuie efectuata telefonic la +40735742793, sau prin email.